תקועים מחוץ לבית? יש לנו את הפתרון בשבילכם.

מערכת שורש  יג סיוון, תשפא  5/24/2021

אז אחרי שהבנו מתי נזדקק לשירותיו של פורץ מנעולים ולמדנו איך לזהות מנעולן מקצועי, נשאלת השאלה: למי כדאי לפנות במקרה הצורך?
.......................

תקועים מחוץ לבית? יש לנו את הפתרון בשבילכם.

מתי כדאי להזמין מנעולן עד הבית?

איבדתם את המפתחות, ונתקעתם מחוץ לבית או מחוץ לרכב? אם כן אז כנראה שתצטרכו להזמין שירותי מנעולן עד הבית. מנעולן מקצועי מוסמך בפריצת מנעולים ודלתות, והוא יוכל לעזור לכם לחזור לשגרה שלכם במהרה. רוב המנעולנים גם מגיעים מהר למדי ומספקים שירות מסביב לשעון. כך שגם אם נתקעתם בתוך או מחוץ לבית בשעות הלילה, תוכלו לחזור לתכניות שלכם במהירות האפשרית.

איך לזהות מנעולן מקצועי?

אם אתם זקוקים לשירותי פריצת מנעולים – כדאי שתזמינו רק מנעולן מוסמך ומקצועי. וזאת שכן מנעולן שאינו מוסמך או בעל ניסיון, עלול ליצור רק יותר נזק מאשר תועלת. אז איך תוכלו לזהות מנעולן מקצועי? הנה 4 הפרמטרים שהכי חשוב לבדוק ולהתמקד בהם, בעת בדיקת מידת המקצועיות של מנעולן:

1. אמינות: כשאנשים מזמינים מנעולן עד הבית הם למעשה מכניסים לבית שלהם בעל מקצוע שאינם מכירים. ולכן חשוב ביותר שהמנעולן יהיה אמין ושנוכל לסמוך עליו, רצוי גם מבלי להשגיח עליו ללא הפסקה.

2. ניסיון: אם אתם רוצים למצוא מנעולן מקצועי אתם חייבים לבדוק האם מדובר בבעל מקצוע מיומן ובעל ניסיון בפריצת מנעולים, בתיקון דלתות או בשירות אחר שאתם רוצים שיבצע במסגרת הזמנת שירותי מנעולן עד הבית.

3. זמינות: בתחום פריצת המנעולים חשוב ביותר שבעל המקצוע יהיה זמין ללקוח 24\7. וזאת שכן פעמים רבות אנשים נתקעים בתוך או מחוץ לבית או הרכב גם בשעות הקטנות של הלילה, וכך הם עלולים להיות זקוקים לסיוע ולשירותי פריצת מנעולים מסביב לשעון. ולכן נצפה ממנעולן מקצועי שיהיה זמין כל הזמן.

4. הכשרה והסמכה: לפי החוק בישראל, לא כל אחד יכול להציע שירותי פריצת מנעולים. מנעולן מקצועי הוא מנעולן מוסמך שעבר קורס פריצת מנעולים ושמחזיק באישור רשמי המתיר לו לפרוץ מנעולים כחוק, מטעם משטרת ישראל. ולכן, לפני שאתם מזמינים מנעולן – תבדקו שהוא אכן עבר הכשרה ותבררו האם הוא מנעולן מוסמך.

למי כדאי לפנות במקרה הצורך?

אז אחרי שהבנו מתי נזדקק לשירותיו של פורץ מנעולים ולמדנו איך לזהות מנעולן מקצועי, נשאלת השאלה: למי כדאי לפנות במקרה הצורך? הרי ניתן למצוא ברשת עשרות מנעולנים המספקים שירותי פריצת מנעולים עד הבית באזור מגורינו, והמבחר עלול לבלבל. כיצד נוכל להיות בטוחים שהמנעולן שנזמין יבצע את העבודה באופן אמין, איכותי ומקצועי? ואיך נוכל לדעת שגבו מאתנו מחיר הולם ומשתלם? אז התשובה לשאלות אלו, היא שכדי להיות בטוחים בכך שנזמין את השירות הטוב ביותר – כדאי לפנות רק לחברה ותיקה, מקצועית ואמינה בתחום פריצת המנעולים, כמו חברת Locksmith365. החברה תדע לספק לכם את השירות האיכותי והמהיר ביותר, ואיתה אתם יכולים להיות בטוחים שאתם בידיים טובות.